Der gøres opmærksom på at der ved alle arrangementer tages billeder til brug for såvel generel anvendelse,
samt i forbindelse med Erhvervsforeningens markedsføring.
Ønsker du dig frabedt at deltage på disse billeder beder vi dig forud at gøre os skriftligt opmærksom på dette
i forbindelse med tilmelding til et arrangement eller pr. e-mail til kontakt@kertemindeerhvervsforening.dk

Kommende arrangementer

There are no upcoming events.

Afholdte arrangementer

Nytårskur

Dato: januar 15, 2018

Lokation: Johannes Larsen Museet

Nærmere information om Nytårskuren er på vej.

Vælgermøde – Hvem taler erhvervets sag?

Dato: november 15, 2017

Tidspunkt: 18.00 - 20.00

Lokation: Østfyns produktionsskole, Marslev

Vælgermøde – Hvem taler erhvervets sag?

Der er snart kommunalvalg og derfor har Kerteminde Erhvervsforening taget initiativ til at få belyst hvilke emner, der er til gavn og glæde for erhvervslivet og som der optager de kandidater der stiller op til byrådet.

Du inviteres derfor til dialogmøde onsdag den 15. november 2017 på Østfyns Produktionsskole i Marslev.

Udnyt muligheden og få samtidig en direkte dialog med dine lokale politikere. De lokale politikere ønsker at få et indblik i det lokale erhvervsliv, og derfor er dette en mulighed for at din stemme bliver hørt!

Tilmelding via e-mail: kontakt@kertemindeerhvervsforening.dk

Se invitationen HER

Netværks arrangement i samarbejde med Østfyns Erhvervsråd

Dato: september 14, 2017

Tidspunkt: 19.00 - 21.00

Lokation: Hotel Nyborg Strand

Netværks arrangement i samarbejde med Østfyns Erhvervsråd

Vi har allerede endnu et inspirerende arrangement i støbeskeen, og vi er derfor meget glade for at kunne løfte sløret for endnu et netværks arrangement, som denne gang er lavet i samarbejde med Østfyns Erhvervsråd.

Det foregår på Hotel Nyborg Strand i Nyborg den 14. september 2017. Her er der mulighed for at høre et foredrag med Anders Stahlschmidt, som vil fortælle om de kommunikative fænomener, der præger hverdagen på arbejdspladsen. Et foredrag der tager udgangspunkt i, hvordan konflikter løses og hvorledes man bliver bedre til at arbejde bedre sammen.

Pris: Gratis for medlemmer af Lederne, Østfyns Erhvervsråd og Kerteminde Erhvervsforening.

Se invitationen HER

Sommerkur på Lundsgaard Gods

Dato: august 30, 2017

Tidspunkt: 18.00-21.00

Lokation: Anexet på Lundsgaard Gods

Sommerkur på Lundsgaard Gods

Kerteminde Erhvervsforening holder sommerkur i Anexet på Lundsgaard Gods. Den enkelte erhvervsdrivende får muligheden for at berige sig selv med viden om den komplekse medieverden.

DR formanden, Michael Christiansen, vil fortælle om samspillet mellem politikere, kommunalt ansatte samt interessenter set i lyset af den moderne medievirkelighed.

Medieeksperten vil berige deltagerne med viden om mediernes evne til at tviste budskaber. Aften byder på masser af inspiration, viden og mulighed til at netværke, hvor eksisterende relationer plejes og nye skabt.

Sommerkuren starter kl. 18:00, hvor Kerteminde Erhvervsforeningens formand, Jess Aagaard, byder gæsterne velkommen med velkomstdrink. Hernæst begynder DR formandens informerende foredrag kl. 18:30. Endelig vil der til slut være mulighed for at netværke – naturligvis med lidt godt til ganen. For Kerteminde

Pris: Gratis for Erhvervsforeningns medlemmer  –  for Østfyns Erhvervsråd kr. 250,- og for ikke-medlemmer kr. 500,-

Se invitationen HER